Založ si blog

Archív: február, 2016

Ďakujem, nechajte si!

Prečo sa dnes toľko pozornosti venuje pseudo-celebritám ? Čo pre nás urobila „rosnička“, ktorá po správach na obrazovke niektorej z komerčných televízií „odrapoce“, že dnes síce svietilo slnko, ale zajtra ráno bude hmla, cez deň zaprší a preto si nemáte zabudnúť pršiplášť? Túto vetu si kladiem vždy, keď na mňa tieto chronicky známe tváre […]

Pokračovanie článku

Prekročiť, či neprekročiť? To je otázka!

Včera ma v obchode pri pokladni predbehla seniorka ťahajúca školský batoh svojej nevychovanej vnučky. Stála v rade pri vedľajšej pokladni, a keď prišla ďalšia predavačka otvoriť pokladňu, ku ktorej som plynulo zamierila, s roztiahnutými lakťami sa strčila sa predo mňa so slovami: „Ja sa postavím pred vás“. Nikam som sa neponáhľala, v nákupnom košíku som […]

Pokračovanie článku

Nenažranci sú všade. Rozťahujú krídla, nadúvajú sa, ale z bidla sa nepohnú.

V zime prikrmujem drobné spevavce. Prečítala som si totiž, že napríklad náš najmenší vtáčik Králiček zlatohlavý si musí energiu potrebnú na prežitie mrazivých dní dopĺňať každých 15 minút. A ak za tých 15 minút nič nenájde??? Smutný údel malého stvorenia. Tak som sa rozhodla, že môj balkón bude jedným článkom z reťaze, ktorú musí pre svoje […]

Pokračovanie článku

Život je vývojový diagram. O algoritmoch rozhodujeme my.

Dospela som k poznaniu – ľudský život je vlastne vývojový diagram Definícia hovorí, že je to algoritmus v grafickom tvare. Tvoria ho značky, do ktorých zapisujeme jednotlivé činnosti, ktoré sa majú vykonať. Isto ste ho videli aj vy – tie také štvorce, obdĺžniky a kosoštvorce , v ktorých je napísaná nejaká činnosť. A z nich potom […]

Pokračovanie článku

Ja som odhodlaná. A Lenin je vo Fínsku.

Aj vy zrejme poznáte scény z filmov – ja som ich zaregistrovala viac: v nejakej galérii (najčastejšie je to v parížskom Louvre) sedí na lavičke človek a díva sa na obraz. Na nejaký známy obraz, ktorého názov sa už aspoň raz obtrel aj o absolútneho kultúrneho ignoranta. Na tom by nebolo nič zvláštne, ale ten človek na tej lavičke sedí 10 hodín denne […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 37892x
Priemerná čítanosť článkov: 2105x

Autor blogu

Kategórie