Založ si blog

Poznáte svoju cenu? Popíšte zopár hárkov papiera, a budete!

Keď si uvedomíme svoju cenu, prestaneme ostatným dávať zľavy.

 

 

Veta, ktorú som na fezjzbuku okamžite a bez rozmýšľania lajkla. O tom to totiž má byť – poznať svoju cenu a nikdy pod ňu neklesnúť. Otázka je, či ju skutočne poznáme.

Mám kamošku, ktorej musím dookola pripomínať, čo všetko dosiahla, na čo by mala byť pyšná a ako by sa – v súvislosti s tým – malo odvíjať jej ďalšie konanie (vo vzťahu k jednému konkrétnemu chlapovi, samozrejme). Ale skúste vybiť niekomu z hlavy názor: „keď ja som taká strašná (stará, tučná, hlúpa …. ) a mňa už nikto iný nebude chcieť!“ Jasné. LEN ON. A preto bude trpieť, potajomky doma plakať do vankúša a chodiť so sklonenou hlavou. Lebo radšej takto, ako sama …

Na druhej strane: je pravda, že ja som sa istý čas správala podobne – teda, v tej časti, že som si myslela, že som strašná (stará, tučná, hlúpa….). Neuspokojivé vzťahy,  vďakabohu,  ukončiť dokážem. –   Až som si raz večer, na radu mojej kamarátky (ešteže má človek priateľov. Čo by sme bez nich robili? ) sadla na gauč, zabalila sa do deky, pustila Bon Joviho balady, vzala čistý hárok papiera a začala písať svoje vlastné klady a zápory, úspechy a neúspechy a plusy a mínusy (zápory som mala hneď). Po dohratom CD-čku, pol fľaši vína a konečne aj zohriatych chodidlách som zistila, že ja som vlastne celkom fasa 🙂 ( na oslavu som tú fľašu dopila a kamoške, ktorá mi tento spôsob sebapoznávania poradila, som svoje „výpotky“ čítala do telefónu. To za trest! Ale dobre sa bavila, takže až taký trest to zasa nebol. Alebo, žeby sa bavila na mojej artikulácii? Ja keď vypijem fľašu vína, tak neviem povedať „r“.  Musím sa jej opýtať.) Ale, aby som pokračovala v téme: „aké ponaučenie vyplýva z tohto príbehu?“ Že od toho večera poznám svoju cenu.  A celkom dobre sa mi s tým žije.

Takže dámy (a ty prvá, Zlati) zobrať papier, pero a písať! (Gauč, deka, víno a Bon Jovi povinné nie sú). Nepochybujem, že výsledok bude vysoko uspokojivý. Ale keď sa dozviete, že ste krásne, vzdelané, mladé, inteligentné, slušne vychované, sexy………… budete sa musieť naučiť s tým žiť 🙂 🙂 🙂

Krásne Veľkonočné sviatky nám želám

Odpoveďou môže byť úsmev

05.04.2023

V ostatnom čase mám viac negatívnych skúseností s „radcami“. Ľuďmi, ktorých nepoznám, poznať nechcem, a už vôbec od nich nepotrebujem počúvať rady. Príklad: nie tak dávno som na čelné sklo svojho auta dávala fóliu, ktorá mala zabrániť tomu, aby mi zamrzlo. Keďže bývam na sídlisku a parkoviská sú priamo pod oknami bytoviek, tak sa na túto moju činnosť [...]

Klop-klop, som dobrá energia. Pustite ma dnu!

28.12.2016

Dospela som! Ko-neč-ne. Aj keď teda papierovo som dospelá už veľmi dlho, teraz si to o sebe skutočne myslím. Uvedomila som si to, keď sa mi na všetkých mojich mailových kontách geometrickým radom začali množiť informácie o neuveriteľných zľavách a neuveriteľných cenách neuveriteľných výrobkov. Ešte nedávno – možno pred rokom – by som ich čítaním [...]

Jeden požičať, druhý vrátiť, tretí zúžitkovať? Takáto rozprávka sa dnes už nežije .

15.08.2016

Poznáte rozprávku o troch grošoch? Určite áno, jej princíp je jasný – jeden groš vraciate, jeden požičiavate a z jedného žijete. Ten „na život“ riešiť nebudem – používame ho na to, čo potrebujeme. Hlboký význam majú tie zostávajúce dva. Vraciame svojim rodičom. A mali by sme vracať s láskou a radi (platí to v prípade, ak nám oni s láskou [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 37946x
Priemerná čítanosť článkov: 2108x

Autor blogu

Kategórie