Založ si blog

Archív: január, 2016

Prečo som ho nevymyslela ja? ??

Ako mohol niekto len tak vymyslieť Harryho Pottera???? Fascinuje ma, ak nejaký príbeh zaberie. A že niečo zabralo tak, ako rozprávkový príbeh čarodejníka Harryho Pottera, nevychádzam z údivu už od roku 1997. Vtedy vyšla prvá kniha J.K.Rowlingovej „Harry Potter a Kameň mudrcov“ a rozpútalo sa šialenstvo. Ľudia vzali kníhkupectvá útokom, […]

Pokračovanie článku

Pozor na slová. Ubližujú.

Slová. Koľko vedia pokaziť, a ako dlho si ich pamätáme. Predovšetkým teda tie, ktoré sa nás nepríjemne dotkli. Ak tie slová nepríjemné aj mali byť, dobre . Ale niekedy to človek, ktorý tie tvrdé slová povie nemyslí tak zle, ako to napokon vyznie. A ešte horšie je to vtedy, ak ublíži veta myslená vlastne ako žart. Niekedy ani netušíme, ako dlho bolí. […]

Pokračovanie článku

Psychohygiena? Rozhodne áno!

Neviem ako vy, ale ja milujem knihy. Ich vôňu, šuchot papiera, príbehy, ktoré sú v nich ukryté. V kníhkupectvách by som vedela stráviť celé dni. Dokonca som si vymyslela svoj „nezamestnanecký“ plán – ak by ma niekedy prepustili zo zamestnania (prekrížila som za chrbtom prsty, aby sa mi to nestalo) tak tam predpoludním nabehnem a celý deň budem len […]

Pokračovanie článku

Máte svoju vysnenú prácu? Závidím vám.

Máte zamestnanie, po ktorom ste vždy túžili? Každé ráno sa do práce tešíte, robíte to, čo vás baví a pracovný čas vám zbehne tak rýchlo, že si to ani nestihnete užiť? Máte dobrého, chápavého nadriadeného, prípadne ukážkových podriadených? Ste spokojní so sumou, ktorú máte na výplatnej páske? Ak ste na tieto otázky odpovedali kladne, ste – […]

Pokračovanie článku

Nudíte sa v MHD? Pozorujte vodiča!

Cestujete mestskou hromadnou dopravou? Ja áno. A čas strávený v dopravných prostriedkoch rozhodne nepovažujem za „mŕtvy“. Práve naopak. Najviac ma bavia ľudia. Výzor, správanie aj rozprávanie – „širokospektrálne“ témy komunikácie. Väčšinou sa dobre bavím. Keď už mám odpozeraných a odpočutých cestujúcich, tak sledujem vodičov. Všimli ste si, aké […]

Pokračovanie článku

Stojte v radoch a dozviete sa viac

Neviem, ako ste na tom s čakaním. Konkrétne teraz myslím ako ste obdarení trpezlivosťou nevyhnutnou pri čakaní v radoch – napríklad na pošte. Ani v dnešnej dobre kuriérov a iných rôznych doručovateľov sa totiž – bohužiaľ – nevyhneme situácii, keď sa proste na poštu vybrať musíme, a musíme si aj vystáť rady pred […]

Pokračovanie článku
Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 37958x
Priemerná čítanosť článkov: 2109x

Autor blogu

Kategórie